Pokłady


Gry komputerowe

Gry towarzyskie

Kultura


TESGIR
Najlepsze miejsce
dla fanów fantastyki

T E S G I R
N a j l e p s z e m i e j s c e d l a f a n ó w f a n t a s t y k i

Król półświatka


Dodał dnia 20.07.2019 do Star Wars RPG. Brak komentarzy.

Przywódca przestępczej organizacji.

Wymagania


Żeby zostać królem półświatka, postać musi spełnić następujące wymagania:

Minimalny poziom bohatera: 7.

Umiejętności wyszkolone: Oszustwo, Perswazja.

Talenty: Co najmniej jeden talent z drzewka Fartu (łajdak), Niefartu (łajdak) lub Rodowodu (dostojnik).

Poziom Bazowa premia do ataku Właściwości klasowe
1. +0 Premie do obron, talent
2. +1 Rozkaz osłony, talent
3. +2 Talent
4. +3 Talent
5. +3 Talent
6. +4 Talent
7. +5 Talent
8. +6 Talent/td>
9. +6 Talent
10. +7 Talent

Informacje o zasadach gry


Punkty wytrzymałości

Na każdym poziomie król półświatka zyskuje 1k8 + modyfikator z Kondycji punktów wytrzymałości.

Punkty Mocy

Król półświatka otrzymuje 6 + połowa poziomu postaci (zaokrąglone w dół) punktów Mocy za każdym razem, kiedy awansuje na wyższy poziom w tej klasie. Wszystkie punkty Moce pozostałe z poprzedniego poziomu zostają utracone.

Właściwości klasowe


Premie do obron

Na 1. poziomie zyskujesz premię z klasy +2 do Refleksu i premię z klasy +4 do Woli.

Talenty

Na każdym poziomie dobierasz talent z dowolnego drzewka przedstawionego poniżej lub drzewka Autorytetu (dostojnik). Musisz spełnić jego wymagania (jeśli dotyczy). Żaden talent nie może zostać wybrany więcej niż raz, chyba że jego opis wyraźnie na to zezwala.

Drzewko talentów Manipulatora

Przyciągnięcie poplecznika: Przyciągasz lojalnego poplecznika. Jest to zwyczajna postać o poziomie równym trzem czwartym twojego, zaokrąglone w dół.
Możesz dobrać ten talent wielokrotnie; za każdym razem zyskujesz kolejnego poplecznika. Zwykle tylko jeden z nich może być przy tobie, każdy następny jest uznawany za doglądającego jednego z twoich interesów. Jeśli stracisz poplecznika, możesz posłać po innego, o ile jakiegoś masz (stosuje się normalny czas podróży).
Każdy poplecznik towarzyszący ci w poszukiwaniu przygód jest uprawniony do równego przydziału punktów doświadczenia.

Popędzenie sojusznika I: W akcji pomniejszej możesz zapewnić jednemu sojusznikowi możliwość poruszenia się z pełną szybkością. Musi on zrobić to natychmiast w twojej turze, zanim zrobisz cokolwiek innego, inaczej okazja przepada. Możesz użyć tego talentu do trzech razy na turę (za każdym razem podejmując akcję pomniejszą).

Popędzenie sojusznika II: W dwóch akcjach pomniejszych możesz zapewnić jednemu sojusznikowi możliwość wykonania akcji standardowej lub ruchowej. Musi on to zrobić natychmiast w twojej turze, zanim zrobisz cokolwiek innego, inaczej okazja przepada.
Wymagania: Popędzenie sojusznika I.

Drzewko talentów Niesławy

Osławiony: Twoja sława króla półświatka sięga daleko. Kiedy działasz jawnie, możesz przerzucić każdy test Perswazji wykonywany w celu zastraszenia, zachowując lepszy rezultat.

Współosławieni: Kiedy twoi poplecznicy przywołują twoje imię, wszyscy wiedzą, o kogo chodzi. Jeśli posiadasz popleczników, mogą oni przerzucić każdy test Perswazji wykonywany w celu zastraszenia, zachowując lepszy rezultat.
Wymagania: Współosławieni.

Wzbudzanie strachu I: Twoja niesława i reputacja sięgają tak daleko, że każdy przeciwnik, którego poziom jest równy twojemu bądź niższy ponosi karę -1 do testów ataków i spornych testów umiejętności wykonywanych przeciwko tobie, jak również testów Użycia Mocy wykonywanych w celu aktywacji mocy wpływających na ciebie. Jest to wpływający na umysł efekt strachu.

Wzbudzanie strachu II: Jak Wzbudzanie strachu I, ale kara wzrasta do -2.
Wymagania: Wzbudzanie strachu I.

Wzbudzanie strachu III: Jak Wzbudzanie strachu II, ale kara wzrasta do -5.
Wymagania: Wzbudzanie strachu I, Wzbudzanie strachu II.

Rozkaz osłony

Począwszy od 2. poziomu możesz wykorzystać swoich sojuszników jako żywe tarcze. Zyskujesz premię z osłony +1 do Refleksu za każdego sąsiadującego z tobą sojusznika, aż do maksimum równego połowie twojego poziomu w opisywanej klasie (maksymalnie +5 na 10. poziomie).

Opinie


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 *