Pokłady


Gry komputerowe

Gry towarzyskie

Kultura


TESGIR
Najlepsze miejsce
dla fanów fantastyki

T E S G I R
N a j l e p s z e m i e j s c e d l a f a n ó w f a n t a s t y k i

Lord Sithów


Dodał dnia 20.07.2019 do Star Wars RPG. Brak komentarzy.

Potężny mistrz ciemnej strony.

Wymagania


Żeby zostać Lordem Sithów, postać musi spełnić następujące wymagania:

Minimalny poziom bohatera: 12.

Umiejętności wyszkolone: Użycie Mocy.

Atuty: Biegłość w broni (miecze świetlne), Wrażliwość na Moc.

Techniki Mocy: Jedna dowolna.

Punkty Ciemnej Strony: Twoje punkty Ciemnej Strony muszą być równe twojemu Rozsądkowi. Jeśli kiedykolwiek spadną poniżej tej wartości, tracisz dostęp do wszystkich właściwości zapewnianych przez opisywaną klasę (włączając w to talenty), dopóki twoje punkty Ciemnej Strony nie powrócą do wymaganego poziomu.

Specjalne: Musi być członkiem tradycji Sithów.

Poziom Bazowa premia do ataku Właściwości klasowe
1. +1 Kuszenie, nieustraszony, premie do obron, talent
2. +1 Sekret Mocy
3. +2 Sekret Mocy, talent
4. +3 Sekret Mocy
5. +3 Sekret Mocy, talent

Informacje o zasadach gry


Punkty wytrzymałości

Na każdym poziomie Mistrz Jedi zyskuje 1k10 + modyfikator z Kondycji punktów wytrzymałości.

Punkty Mocy

Lord Sithów otrzymuje 7 + połowa poziomu postaci (zaokrąglone w dół) punktów Mocy za każdym razem, kiedy awansuje na wyższy poziom w tej klasie. Wszystkie punkty Moce pozostałe z poprzedniego poziomu zostają utracone.

Właściwości klasowe


Kuszenie

Jesteś biegły w użyciu Dun Möch, starożytnej i złowrogiej techniki kuszenia innych do czerpania z ciemnej strony Mocy. W akcji standardowej wykonaj test Perswazji i porównaj jego rezultat z Wolą jednego przeciwnika znajdującego się w twoim polu widzenia. Jeśli ci się powiedzie, cel zostaje napełniony strachem lub gniewem, na chwilę oddając się ciemnej stronie. Jeśli wyda on punkt mocy przed twoją następną turą, musi albo dodać 1 do swoich punktów Ciemnej Strony, albo przesunąć się o -1 krok na ścieżce stanu, jako że przepełniają go żal i wątpliwości. Jeśli cel wyda punkt Przeznaczenia przed twoją następną turą, musi zamiast tego dodać 2 do swoich punktów Ciemnej Strony lub przesunąć się o -2 kroku na ścieżce stanu.

Nieustraszony

Jesteś niewrażliwy na efekty strachu.

Premie do obron

Na 1. poziomie zyskujesz premię z klasy +3 do Refleksu, Wytrwałości i Woli.

Talenty

Na każdym nieparzystym poziomie (1., 3. i 5.) dobierasz talent z drzewka Sithów (uczeń Sithów) lub dowolnego drzewka talentów Mocy. Musisz spełnić jego wymagania (jeśli dotyczy). Żaden talent nie może zostać wybrany więcej niż raz, chyba że jego opis wyraźnie na to zezwala.

Sekret Mocy

Poznałeś zakazane sekrety korzystania z ciemnej strony Mocy. Na 2. i każdym następnym poziomie zyskujesz jeden sekret Mocy, który raz wybrany, nie może zostać później zmieniony.

Opinie


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 *