Poniższa lista pokazuje kolejność, jaką uważam najlepszą do przyjęcia podczas przechodzenia “Might and Magic VIII”. Lokacje w grze uporządkowałem na niej tak, by po pierwsze poziom trudności produkcji wzrastał w miarę równomiernie, a po drugie nie trzeba było kupy czasu marnować na bezsensowne skakanie z punktu do punktu. Dodatkowo, po każdej “paczce” lokacji sugeruję odwiedzać arenę treningową i rozwijać biegłości tak, by niejako “po drodze” odwiedzić odpowiednich nauczycieli.
- Wyspy Krwawego Sztyletu i Opuszczona Świątynia.
- Ravenshore: miasto + tereny wilków na zachodzie i południowym zachodzie + Jaskinia Wilków, Kościół Eepa i Jaskinia Przemytników.
- Wyspy Krwawego Sztyletu (w celu oddania Błogosławionego Olejku). Ravenshore, tereny centaurów na północ od miasta wraz z Kryptą Lorda Brienne. Alvar, miasto + tereny os daleko na południowym-wschodzie od miasta (wraz z górami tworzącymi wąwóz, w którym płynie rzeka łącząca te obszary; wejście na obie możliwe od północy) + wioska na południowym zachodzie + tereny ogrów na zachodzie i północnym zachodzie (wraz ze wzgórzem nad fortecą, łatwo wspiąć się od południa); nie wchodzić ani do Gniazda os, ani do Fortu ogrów, ani do Kopalni Czerwonych Krasnoludów.
- Shadowspire, tylko wioska. Pustynia Ironsand, wioska i Krypta Trolli na południu. Alvar, wizyta w Gildii Kupców.
- Ravenshore (w celu wymiany trolla Overdune’a na poprzedniego członka drużyny). Wąwóz Garroty, miasto łowców smoków + smocza jama na północy + koryto rzeki + Katedra Eepa (północny wschód). Murmurwoods, tylko wioska.
- Shadowspire, Krypta Wampirów. Splądrowane Pustkowia, wioska i droga do Jamy Balthazara + Kaplica Eepa + wyżej wspomniana Jama.
- Splądrowane Pustkowia, Forteca Barbarzyńców na Północ od Jamy Balthazara. Alvar, Gniazdo os, Forteca Ogrów i Kopalnie Czerwonych Krasnoludów.
- Wyspy Krwawego Sztyletu, Podniesiona Biblioteka (wysepka na południowym wschodzie). Shadowspire, Laboratorium Szalonej Nekromantki (na północnym zachodzie) + Gildia Nekromantów.
- Wąwóz Garroty, rozprawa z Łowcami Smoków: wybicie łowców smoków w mieście, ich armii na zachodzie i obozu na północy. Wąwóz Garroty, tereny nag i Krypta Nag.
- Murmurwoods, tereny wokół Starożytnego Domu Trolli na północ od wioski i wokół Kamiennego Kręgu na północnym wschodzie + oczywiście oba wspomniane podziemia.
- Splądrowane Pustkowia, Krypta Korbu (północny wschód od Jamy Balthazara). Pustynia Ironsand, Spiżarnia Cyklopów (na wschód od Krypty Trolli). Smocze jamy na Pustyni Ironsand (na północ od wioski) i w Shadowspire (północno-wschodni róg mapy).
- Wyspy Krwawego Sztyletu, Posterunek Piratów. Regna + wszelkie placówki piratów na Regnie (Przystań Łodzi Podwodnej, Twierdza Piratów, Opuszczona Twierdza Piratów). Smocza jama na Regnie.
- W dowolnej kolejności:
- Wymiar Żywiołu Wody (portal na Splądrowanych Pustkowiach).
- Wymiar Żywiołu Ziemi (portal na Wyspach Krwawego Sztyletu).
- Wymiar Żywiołu Powietrza, Zamek Powietrza (portal w Murmurwoods).
- Łańcuch Ognia, Wymiar Żywiołu Ognia, Obóz Wojenny, Zamek Ognia.
- Kryształ Niszczyciela + Wymiar Między Wymiarami + Pałac Niszczyciela.
- Więzienia Władców Żywiołów (w rogach Wymiaru Między Wymiarami).
Opinie