Pokłady


Gry komputerowe

Gry towarzyskie

Kultura


TESGIR
Najlepsze miejsce
dla fanów fantastyki

T E S G I R
N a j l e p s z e m i e j s c e d l a f a n ó w f a n t a s t y k i

[MM8] Kolejność przechodzenia


Dodał dnia 26.04.2016 do Might & Magic (marka). Brak komentarzy.

Poniższa lista pokazuje kolejność, jaką uważam najlepszą do przyjęcia podczas przechodzenia “Might and Magic VIII”. Lokacje w grze uporządkowałem na niej tak, by po pierwsze poziom trudności produkcji wzrastał w miarę równomiernie, a po drugie nie trzeba było kupy czasu marnować na bezsensowne skakanie z punktu do punktu. Dodatkowo, po każdej “paczce” lokacji sugeruję odwiedzać arenę treningową i rozwijać biegłości tak, by niejako “po drodze” odwiedzić odpowiednich nauczycieli.

  1. Wyspy Krwawego Sztyletu i Opuszczona Świątynia.
  2. Ravenshore: miasto + tereny wilków na zachodzie i południowym zachodzie + Jaskinia Wilków, Kościół Eepa i Jaskinia Przemytników.
  3. Wyspy Krwawego Sztyletu (w celu oddania Błogosławionego Olejku). Ravenshore, tereny centaurów na północ od miasta wraz z Kryptą Lorda Brienne. Alvar, miasto + tereny os daleko na południowym-wschodzie od miasta (wraz z górami tworzącymi wąwóz, w którym płynie rzeka łącząca te obszary; wejście na obie możliwe od północy) + wioska na południowym zachodzie + tereny ogrów na zachodzie i północnym zachodzie (wraz ze wzgórzem nad fortecą, łatwo wspiąć się od południa); nie wchodzić ani do Gniazda os, ani do Fortu ogrów, ani do Kopalni Czerwonych Krasnoludów.
  4. Shadowspire, tylko wioska. Pustynia Ironsand, wioska i Krypta Trolli na południu. Alvar, wizyta w Gildii Kupców.
  5. Ravenshore (w celu wymiany trolla Overdune’a na poprzedniego członka drużyny). Wąwóz Garroty, miasto łowców smoków + smocza jama na północy + koryto rzeki + Katedra Eepa (północny wschód). Murmurwoods, tylko wioska.
  6. Shadowspire, Krypta Wampirów. Splądrowane Pustkowia, wioska i droga do Jamy Balthazara + Kaplica Eepa + wyżej wspomniana Jama.
  7. Splądrowane Pustkowia, Forteca Barbarzyńców na Północ od Jamy Balthazara. Alvar, Gniazdo os, Forteca Ogrów i Kopalnie Czerwonych Krasnoludów.
  8. Wyspy Krwawego Sztyletu, Podniesiona Biblioteka (wysepka na południowym wschodzie). Shadowspire, Laboratorium Szalonej Nekromantki (na północnym zachodzie) + Gildia Nekromantów.
  9. Wąwóz Garroty, rozprawa z Łowcami Smoków: wybicie łowców smoków w mieście, ich armii na zachodzie i obozu na północy. Wąwóz Garroty, tereny nag i Krypta Nag.
  10. Murmurwoods, tereny wokół Starożytnego Domu Trolli na północ od wioski i wokół Kamiennego Kręgu na północnym wschodzie + oczywiście oba wspomniane podziemia.
  11. Splądrowane Pustkowia, Krypta Korbu (północny wschód od Jamy Balthazara). Pustynia Ironsand, Spiżarnia Cyklopów (na wschód od Krypty Trolli). Smocze jamy na Pustyni Ironsand (na północ od wioski) i w Shadowspire (północno-wschodni róg mapy).
  12. Wyspy Krwawego Sztyletu, Posterunek Piratów. Regna + wszelkie placówki piratów na Regnie (Przystań Łodzi Podwodnej, Twierdza Piratów, Opuszczona Twierdza Piratów). Smocza jama na Regnie.
  13. W dowolnej kolejności:
    • Wymiar Żywiołu Wody (portal na Splądrowanych Pustkowiach).
    • Wymiar Żywiołu Ziemi (portal na Wyspach Krwawego Sztyletu).
    • Wymiar Żywiołu Powietrza, Zamek Powietrza (portal w Murmurwoods).
    • Łańcuch Ognia, Wymiar Żywiołu Ognia, Obóz Wojenny, Zamek Ognia.
  14. Kryształ Niszczyciela + Wymiar Między Wymiarami + Pałac Niszczyciela.
  15. Więzienia Władców Żywiołów (w rogach Wymiaru Między Wymiarami).

Opinie


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 *